Världens bästa födelsedag

Jag hade verkligen en underbar födelsedagshelg. Efter skolan hade jag fått blomsterbud, en jättefin bukett som "matchade" de blommor vi beställt som dekoration till kalaset, Tack Elisabet!!
På kvällen kom sedan runt 40 personer och grattade mig, vilket verkligen var skitkul! Det var ju även lite friskfest, och det kändes verkligen skönt att kunna ha en sådan.
På fredagen hade jag fest här hemma för mina kompisar. Jag dansade och skrattade mest hela tiden, det var så himla roligt!


image83 
Det var kul i skolan! Jag fick massa serpentiner över mig.

image84
Snälla tjejer som kom på kalas.

image85
Jag fick ett jättefint armband av Sofia. Som vi ska gravera in våra första bokstäver i. Så himla gulligt!

image88
Nästa dag var det fest och jag var jätteglad!

Tack alla för allt.

Kommentarer
Postat av: Mats Bengtsson

Du ser (är) alltid så himla glad ut på alla kort. Satan vad jag ångrar att jag inte for till Göteborg,men jag hade ju ett jobb som vittne att sköta. Hur skulle Anna Hedenmo annars klara sig? Tack mig för att jag finns. Tack Johanna för att du finns och sprider glädje. Puss & Kram/ Han som bevittnar saker och ting.

Postat av: Caroline

Tack det var verkligen super trevligt! btw Eva var det du och jag som alltid fick röda ögon på kort eller? hahahahaha

2007-08-26 @ 23:35:25
Postat av: Eva

Det var så otroligt lyckat allting! Tack själv johanna! Haha jo det var ju det, ser ut som albino-kaniner =)

2007-08-27 @ 17:24:55
Postat av: Pernilla

Va roligt att du hade en bra dag! Det glädjer mig :)

2007-08-27 @ 22:00:56
URL: http://dearpernilla.blogg.se
Postat av: Elisabet Roslund

Jag hoppas att du fick röda och vita blommor för det hade jag beställt, vet att du gillar det.
Ha det fortsatt bra Johanna!
Kram/Elisabet

2007-08-27 @ 22:18:31
Postat av: Johanna

Elisabet du är verkligen helt fantastiskt. Visst var det röda och vita blommor! Och så några liljor och gröna blad också. Våra dekorationsblommor till kalaset var också röda gerberor, precis som de i buketten!
Jag tänkte faktiskt på det när jag fick buketten, att det nog var ett medvetet val med färgerna. Du är så omtänksam! Stort tack! Jag hoppas du fick mitt mail?
Kram!

2007-08-28 @ 14:14:07
URL: http://hannamarias.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, jag fick ditt mail Johanna, Jag blev jätteglad. Du är så otroligt tacksam
så jag får tårar i ögonen........
KRAM

2007-08-28 @ 14:20:14
Postat av: natalie

Jåhännely, fan va snygg dud är i kort hår! :)

2007-09-10 @ 16:45:05
Postat av: Stephanie

Åh så söt du är tjejen!
Hittade din blogg idag och fastande. Min 13åriga kusin har också cancer men vi pratar så sällan om det och jag vill inte fråga men genom dina texter kan jag åtminstone få en glimt av hur hon har det.
Önskar dig all lycka och håller tummarna för boken! Kram

2008-01-19 @ 15:41:06
URL: http://stephaniessecret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback