Skola!

Igår var jag i skolan!
Det var så roligt. Så roligt att se alla igen, så roligt att bara orka ta sig dit.
Det var visserligen ingen lång stund, faktiskt bara en lektion. Men det räckte, lite är bättre än ingenting!

Jag känner mig fortfarande hyfsat pigg. Jag orkar gå promenader och har äntligen börjat kunna styrketräna lite.
Det behövs.
Styrketräna, alltså. Efter att ha ätit muskelnedbrytande medicin i över ett halvår, samtidigt som jag under vissa perioder inte ens orkat sitta upp, är jag inte direkt i toppform.
Men. Jag är på väg tillbaka.
Motivationen är det inget fel på.
Jag bara ska tillbaka till den form jag var i innan jag blev sjuk!!

Nu bär det av till sjukhuset igen. Inmätning tror jag det är som står på schemat.
Ush. Jag avskyr inmätning.

Kommentarer
Postat av: Swan

:) här går det undan minsann! tjoff så var du borta från skolan igen ju..jag hann ju bara säga att du hade fina bralls :) Men det var kul att se dig i skolbänken, där du passar allra bäst! ;) Vi får hoppas att det går lika snabbt för dej den här sista tiden nu! TJOFF säger det bara!

Hoppas vi ses på teatern snart då.. annars får du hade gött. Oh det är kärleksdag imon! då får du komma så vi äntligen blir KÄRA i någon :D
Underbara älskade, vår tid är kommen :D

2007-04-17 @ 13:27:02
Postat av: Mats Nosstgneb

Vad är inmätning för något Johanna? Och... Går matematiken bra eller? Måste du läsa om kursen eller hur blir det. Jag antar att du har missat en hel del ut av skolan. Puss och kram/ Stam

Postat av: Pernilla

Åh, det är så sant som du sagt det, skam den som ger sig! Det är roligt att höra att du är påväg upp igen :) Hade det varit min skola du gått på hade jag blivit överlycklig av att se dig! Kämpa på :)
Kram

2007-04-17 @ 17:33:30
URL: http://dearpernilla.blogg.se
Postat av: Elisabet Roslund

Du är så klok Johanna Du är så stark Johanna Du har en sådan envishet som gör att du kommer dit du vill. Tur att du är den du är! Nu följer vi alla med dej på den snabba vägen som leder dej i mål. Vi får nog springa lite i mellanåt.....det går undan.........
Kram/Elisabet

2007-04-17 @ 18:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback