Påskafton

Påskafton och dagen till ära har jag faktiskt klämt i mig 1 och 1/2 ägg!
Inte dåligt för någon som absolut inte vill äta!
Kände mig helt kraftlös och hängig efter "frukost" så jag gick och lade mig igen. Sov större delen av dagen tills det var dags att åka till kusinerna på middag.
Och då åt jag faktiskt!
Första någorlunda portionen på ett bra tag. Det kändes skönt för nu är jag mycket piggare.
Dessutom har jag hittat en näringsdryck som ändå smakar helt okej. Idag fick jag i mig ett helt glas!

Jag känner mig nöjd med dagens matintag, hoppas bara imorgon går lika bra.
Imorgon skall jag förhoppningsvis träffa kompisar. Det är så mycket roligare än att bara vara hemma eller på sjukhus. Mycket roligare!
Fast först måste vi ändå till sjukhuset. Ta blodprover. För säkerhetens skull, så att värdena inte är för låga och strålningen skjuts upp ännu mer.
För det orkar jag verkligen inte!
Nej, är värdena för låga får jag stanna och få blod.
Långt ifrån lika kul som att träffa kompisar, men det får vi i så fall ta igen på måndag.
Det känns som om jag kan sova hur mycket som helst, så nu ska jag gå och lägga mig.
Kram till er och Godnatt


Kommentarer
Postat av: Emma

mat is the shit and so are you!
jobba på , du är bäst , jag skall jobba på lördag så då kan du la komma så bjuder jag på lunch?så kan vi käka tillsammans kanske?ha de bäst
vi hör
kärlek mitt hjärta

2007-04-08 @ 00:14:22
Postat av: Anette

Hej! Här är ett tips med näringsdrycker som du kanske redan känner till, men i alla fall...
För klar dryck blanda med krossad is (eller mixa med is) och fyll på med fruktsoda/sprite. För mjölkig näringsdryck mixa med glass. Massor av vitaminer och massor med vila ibland är nog bara bra. Du är ju så otroligt duktig hela tiden och snart är det över :-)

2007-04-08 @ 07:13:21
Postat av: Mari

Gumman, gumman.. Förstår att detta tar på dina krafter. Så himla tråkigt med allt, strålningen, närngsdryckerna.. Man sitter här å gnäller för man haft hosta en vecka.. fan va dålig jag känner mig! Skulle jag kunna, då hade jag kommit, mixat en god å nyttig näringsdryck åt dig. Jag hade hållt dig sällskap med massa töntiga tjejtidningar. Skrattat åt skvaller, vilat med dig å bara varit där.. Allt det där VILL jag göra, för någon jag aldrig träffat, någon jag inte känner! Det är knäppt! Men du berör mig..
Men du, hur går det med sovandet, äter du sömntabletter igen? Eller sover du bra ändå?

Många kramar!!

Postat av: Johanna

Anette, tack så mycket för tipsen! Jag dricker mest klara drycker nu, så imorgon skall jag testa med is i!
Emma, jag kommer på lördag, utan tvivel.
Och Mari dig skriver jag till på din blogg =)

2007-04-08 @ 20:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback