Godnatt

Jag mår illa och är dundertrött.
Frusit har jag gjort hela dagen. Nästan så mycket att jag börjar misstänka feber.
Men antagligen beror det på att jag fått blåsor i munnen igen. Så jag har inte ätit mycket idag. Aptiten liksom försvinner i takt med att blåsorna och såren blir fler och fler i munnen.
Jag tänkte gå och lägga mig nu. Jag ska upp imorgon. Först en lektion i skolan och sedan strålning.
Mormor följer med imorgon. Till strålningen. Det blir bra, då slipper jag vara ensam.
Hoppas på en bättre dag imorgon!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elisabet Roslund

Ja hoppas, jag vill så gärna, så innerligt att dina dagar ska vara bra. Att du ska vara lycklig.
Så skönt för dej att ha mormor med idag och så skönt för mormor att få lov att vara med dej. Jag tror att din mormor känner sig behövd. Jag förstår att ni står varanddra väldigt nära.
Krama om din mormor och hälsa från mig/Elisabet

2007-04-23 @ 08:50:52
Postat av: Mari

Håller tummarna för att idag är en bättre dag.

Sänder massor med kramar till dig!!
*krama om*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback