Dumma kakor

Dumma kakor, eller dumma ugn, eller kanske bara dumma mig själv. Ush jag hade verkligen planerat min kväll väl igår; 19.30 Baka asgoda havreflarn. 20.00 kolla på Bonde söker fru, världens mest pinsamma program (och jag älskar det), äta alldeles för många kakor och sen 21.00 kolla på Lost. Dumma kakorna blev för mörka, "Jag fattar inte hur du alltid lyckas bränna allt du bakar" sa mamma när hon kom hem idag. Äsh, man får ju se det positivt, jag käkade lite melon istället, det är ju i alla fall nyttigare. Alltid nått.
Idag är det torsdag, min nya älsklingsdag eller min nya hatdag? Har inte riktigt bestämt mig än. Älsklingdag: För att det är behandling, för att saker går framåt, för att någonting konkret händer, för att jag kan dra ännu ett streck över ännu en dag i det långa schemat jag fått. Hatdag: Jadu.. därför att jag helt enkelt är nervös. Jag vet att jag inte har något att vara nervös för. Jag vet! Men det spelar liksom ingen roll, vet inte, kanske är det bara tanken på de där förfärligt vita och tomma väggarna som får mig att vilja vända innan jag ens hunnit sätta mig i bilen. Det löser sig, det gör det alltid.

Kommentarer
Postat av: Emma

för det löser sig, det gör det alltid
jo det ordnar sig , så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut, finns inga tvivel om
fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån
det ordnar sig
(okej,det kanske inte var jag som skrev texten, men vi kan la låtsas??!)
haha, hur fan kan man bränna havreflarn?
och tänk på det här då:tänk om väggarna hade vart typ rosa!eller spygula eller bajsbruna! DÅ hade det vart jobbigt!
du klarar detta, biffen, du e ju nästan lika stark som mig ju!
älskar dig

2006-10-19 @ 08:30:50
Postat av: Sofia

Klart som fan att det ordnar sig! Som du vet kan man ju inte kan bromsa sig ur en uppförsbacke;)

100 kramar//Your personal knäppskalle:)

2006-10-19 @ 18:19:39
Postat av: Mandiieliina :)

Det är klart att det löser sig . Det lovar jag . Lita på mig . Älskar dig hjärtat mitt (L) Johannii o Amandii ALLTID ;) bäst typ :P haha . .

2006-10-24 @ 20:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback