Barnsäng

Barnsängen, haha varför fick jag en barnsäng lixom? Har faktiskt ingen aning, kommer nog aldrig få reda på det heller. Men men jag fick ju i alla fall plats i den och det var väl de som var huvudsaken. Jag är sjukt trött, efter jag vet inte hur många tabletter känns de lite suddigt i kanterna, eller som när jag druckit några cider, som pappa uttryckte de. Satt där i baksätet på den gamla bilen och såg allt susa förbi utanför rutan, fan vad vacker världen är endå, bilfärden gick alldeles för fort och snart skulle man möta alla vänliga ansikten som försiktigt ler emot en medan man färdas genom långa, ljusa korridorer. Om jag inte fått ha mamma med mig hade jag aldrig hittat där inne. Sterilt var ordet, fy fan vad rent allt och alla skall vara innan någonting får ske, förstår inte hur många ton rengöringsmedel av olika slag dessa sjukhus gör åt med på bara en dag.

Alla är så hjälpsamma och förstående och jag vet inte hur jag skall kunna visa samma sak tillbaka, ibland räcker man inte till och ibland vill man bara säga till hela världens människor att man älskar dom. För någonstans långt inne gör man nog trots allt det. Det blir ingen skolan imorgon, känner redan nu att det är för mycket begärt både fysiskt och psykiskt. Nu skall jag försöka pallra mig ut i köket för en kvällsmacka och sen bär det av mot sängen. Jag hoppas verkligen att natten bli lite kortare idag, de förgående har vart så förfärligt varma och långa. Hoppas ni mår bra! =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag mår bra. =)
Vi saknar dig alltid när du inte är i skolan babe. Ringer dig imorgon!

Postat av: Natalie

Jåhännely, saknar dig massor, massor, massoor!! men imorgon ses vi :) hoppas du mår bra!
puss, fd klassis tycker om dig!! :)

2006-10-06 @ 16:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback