Vilken vanlig dag.

Lugn och skön fredag har det varit. Pluggat en del, vilket känns väldans skönt, berget av läxor börjar så smått krypa neråt.. Tog en promenad med vovven, åt lite, pratade i telefon och sov några timmar, det var den fredagen det! Men det gör inget att det låter som om jag haft en jättetråkig dag. För det har jag inte, jag har bara haft en ovanligt vanlig dag! Inte alls känt mig särskilt nere eller deppad, som jag annars varit större delen av veckan. Kanske de börjar släppa, kanske helgen piggar upp en lite. Det brukar ju vara så.
Än så länge har ingen mer fått magsjuka heller. Vilket är en riktig lättnad, vaknade flera gånger i natt och tänkte Nä nu e jag nog magsjuk! Men nejdå, illamåendetabletterna hjälper dom med!
Dags att kila en sväng till Sofia, kika Idol och bara ta de lugnt! Trevlig helg kära värld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback