Tröttis

Shit denna dagen har verkligen varit hur lång som helst! Det började med leda-jämnt kursen som endast gick ut på att lära sig samtala med varandra, jo det var ju kul första gången men efter fjärde eller femte "exakt-samma-samtalet" kände jag att nu får det ju vara nog. Så var det i alla fall lunch, alltid en liten paus, men efter denna fantastiska paus så skulle vi fortsätta med exakt-samma-samtal! Herre säger jag då!! Nä, vid tre tiden gav jag mig, kilade hem och sov en timma. Sen dess har jag i princip bara ätit och suttit framför datan. Meningsfullt. Nej men jag har i alla fall fått gjort lite, nu är det bara mattehelvetet kvar, sen ligger jag på plus igen. Eller åtminstone på likamed.

På torsdag börjar allt igen. Det känns tungt, jag har varit så pigg de senaste, orkat med i stort sett allt jag velat orka med. Just därför ser jag verkligen inte fram emot torsdag, att allt ska börja om igen, tillbaka på ruta ett. Trots att vi egentligen är på ruta två. Nej ush jag vill inte, det är verkligen back to hell igen, fan om jag blir så dålig som jag varit innan, ush det är tråkigt. inget annat än tråkigt!! Och jag som vill göra så mycket i helgen, eller, två saker i alla fall, Roliga saker dessutom! Jag måste vara pigg.

Nu har historian tagit nog med tid och kraft för denna gång och jag tänker inte stanna uppe en enda minut  i onödan, jag vill bara sova. sova tills nästa uppehåll egentligen. äsh jag vet, jag ska inte klaga, jag har ju inget att välja på, det måste ju göras, och det är ju ingen som bestämt detta för att jävlas med mig. Så jag hoppas ni mår bra =)
Sov gott dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback