hemma

skönt att få komma hem, det blev en lång dag. allt gick så segt, somnade inte fören kvart i tre i natt, upp igen sju. helt slut och redan på morgonen lätt illamående trodde jag faktiskt inte jag skulle få sova hemma idag. Men det fick jag! eller vi får väl hoppas att jag får sova kvar här i alla fall, just nu är jag hur trött som helst, känns bara lite att ta i att gå o lägga sig kvart i åtta.. får väl försöka hålla ögonen öppna ett tag till. annars inget nytt, blodproverna var bra, dags för uppehåll nu igen, två veckor utan behandling och med mindre tabletter, underbart. hoppas tiden går sakta..


Kommentarer
Postat av: Emma

uppehåll is the shit! vi ses jag älskar dig!

2006-11-23 @ 19:53:52
Postat av: Fanny

Va skönt att allt gick bra (L) Vi hörs i helgen! Jag älskar min Hannis mest i hela världen.

2006-11-24 @ 07:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback