hemma trots allt

Ja, lite surprise. Men de hade inga platser kvar på avdelningen, trots att jag var bokad en plats, det var helt enkelt för många akutpatienter idag. Men i ärlighetens namn gör det faktiskt inte så mycket, det är riktigt skönt att vara hemma så länge man mår bra. Och det gör jag än så länge i alla fall! Mår nästan inget illa alls, lite trött men det får man ju räkna med. Känns inte som jag behöver anstränga sig särskilt mycket nu för tiden för att jag skall bli trött. Det räcker nästan med att gå in på avdelningen, sitta i sängen och stirra tomt framför sig eller bara patat med en sköterska. Och om man då lägger ihop allt som händer en dag innanför väggarna på barncanceravdelningen så är jag helt slut efteråt ;-)

Nu är jag i alla fall hemma och jag hoppas, hoppas, hoppas att jag inte kommer må illa i natt! Men det trodde dom inte, så då tror inte jag heller det. Nu skall jag nog snart sova, helt slut som sagt.. Men först ska jag ringa Sandrisen! 
Och sen måste jag försöka äta lite... hur lite jag nu än vill det.
Ha det underbart

Kommentarer
Postat av: Anna

Skönt att höra att du är hemma! :)
Vila nu.
Så ses vi!
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback