back to hell

Det är ju verkligen så det är. ush. Jag visste att jag skulle må dåligt. Trots det var de svårt att komma ihåg att det var så här det skulle bli. Illamående, trött, frusen och ont i både fotleder och knän. Nej fy vad jag längtar till nästa uppehåll. Dagar som dessa får en att inse hur bra man egentligen haft det, större delar av livet i alla fall. Jag vet inte hur jag ska orka upp på måndag morgon, hur jag skall orka gå en hel dag i skolan och sedan komma hem och fortsätta plugga. Hur orkade jag förra gången? Det var ju bara två veckor sedan. Tänk vad fort man glömmer..

Nu skall i alla fall hela kusinfamiljen komma med middag! Har inte haft någon aptit på hela dagen, lite frukost och en pannkaka i vad jag fått i mig hittils. Men nu blir det säkert bättre, med riktigt middag och grejjer =)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Gumman, även om allt är jobbigt nu, så klarar vi det, jag bara vet det(L) ! För du är min blivande coach och vi skall resa jorden runt och flytta utomlands, det har vi sagt i många år och jag vet att det förblir så! Jag längtar otroligt mycket efter dig min ängel(L).

2006-11-12 @ 22:08:08
Postat av: Anonym

Hej Hannie! ;) ville bara säga att jag tänker på dig och att jag hoppas att allt är så bra som det bara kan vara efter omständigheterna! vill att så fort du kan att du kommer tillbacka till oss i innebandyn! sakner dig! SAKNAR alla hindås tjejer.. inte detsamma utan er! ha det fint! pussar

2006-11-12 @ 22:19:32
Postat av: Caroline Andréasson

Hej Johanna. skrev ett inlägg nyss men vet inte vad som händed med det:S men de jag skrev var i alla fall..
Jag hoppas du har de bra, eller i alla fall så bra som du bara kan ha det! och jag saknar dig på innebanbyn. jag saknar ER ALLA från hindås, inte detsamma utan er och jag hoppas att ni alla kommer tillbaka nån dag!massa pussar och du skall veta att jag tänker på dig!!

2006-11-12 @ 22:42:30
Postat av: carro igen :p

oj nu såg jag att båda kom jaja skit samma :p

http://carolineandreasson.blogg.se/

2006-11-12 @ 22:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback