ont

Julafton blev riktigt bra, jag fick mitt efterlängtade julbord och nästan allt jag önskat mig! Jag var ganska pigg hela dagen men hade jätteont i fot och knä-leder på kvällen, men då hade ändå dagen gått, så det spelade inte så stor roll. Idag är det värre, jag kunde inte gå i morse, fotlederna strejkar, högljutt. Det gör fortfarande ont i då något stöter emot överkroppen och det skulle inte förvåna mig om jag har feber, eller så är det bara alla värktabletter som gjort sitt med hjärnan. Gjort den till ett segt russin, för jag känner mig faktiskt så - som ett segt russin! Vi pratade i alla fall med sjukhuset och de sa att jag fick öka de smärtstillande, vi ska ändå dit på onsdag och då får jag prata med en doktor, det måste ju vara någonting..

Värktabletterna hjälper åtminstone, det är bra det! Och nu har jag sovit i tre timmar med, plus att jag snart skall få middag. Sedan kommer jag säkert känna mig som en människa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback