Middag

Idag har vi varit på kusinmiddag, det var riktigt roligt jag skrattade hur mycket som helst, det kändes konstigt och kul, skönt och roligt. Nu är jag supertrött. Det var inga större problem att vara pigg under middagen, jag tror jag skärper till mig lite när jag kommer utanför väggarna här hemma, då liksom måste jag vara pigg, och då blir jag det med! Idag har jag knappt ätit några värktabletter alls, bara några i morse, det är skönt att slippa, man tänker mycket klarare utan dem. Det onda i överkroppen har släppt lite men jag vandrar fortfarande runt med tegelstenar till fötter, det är totalstopp i hela benen!

Imorgon är det sjukhuset.  Kolla blodvärden, träffa psykolog och doktor.
Jag har aldrig träffat en psykolog i hela mitt liv. Åtminstone inte medvetet. Det kanske blir jättebra. Eller så blir det inte de. Det återstår att se men jag tycker det är värt en chans, för just nu känns det som om det skulle vara ganska skönt att prata med någon som står utanför. Någon som inte måste förstå hela jävla tiden.

Tidig uppgång imon, dags för sängen, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback