Lättare period. Tisdag 12 december

Det är allt lite ljusare nu. Biverkningarna av de nya medicinerna, de jag fick i fredags, har varit mycket mindre, eller lindrigare i alla fall. Innan har jag mått jätteilla, varit mycket tröttare och knappat kunnat gå på eftermiddagarna. Nu är det andra puckar. Om man jämför hur jag mår nu med hur jag mådde innan jag fick veta att jag har cancer, mår jag självklart förjävligt. Men om man däremot jämför med hur jag mådde för kanske tre veckor sen, efter de förra cellgifterna, mår jag riktigt bra. Nu mår jag knappt illa alls, endast lite på morgonen men så har det varit mycket länge, jag har fått tillbaka lite blodcirkulation i fötterna, eller, det går åtminstone att gå på dem utan att det gör ont. Yrseln har lättat lite, efter att jag börjat äta ordentligt igen har det blivit mer sällan jag ramlar ihop. Någon natt har jag till och med somnat utan sömntablett och jag vaknar inte lika ofta av att det snurrar eller av någon hemsk mardröm.

Det känns bra. Det känns bra att få ha en lite lättare period att hämta kraft ifrån

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, gu va bra! Blir så glad av att höra att du mår bättre(L)

2006-12-14 @ 19:31:46
Postat av: Fanny

-->

2006-12-14 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback