20 december

Sista kvällen med skolångest. På ett tag åtminstone. Matteprov imorgon och sedan är det vila. Sedan är det en sak mindre att tänka på och det skall jag njuta av. Jag vill verkligen njuta av lovet, vila, återhämta och piggna till.

Riktigt glad över att block tre avslutas på fredag! Jag kommer att få ha uppehåll hela jul och nyår, ända tills den 4 januari igen, underbart! Jag hoppas verkligen att det kommer märkas skillnad denna gång, så att det inte blir som förra. Förra uppehållet var endast ett uppehåll från cellgifter och tabletter, det var inget uppehåll från något annat, jag mådde piss. Det bara får inte bli så denna gång. Det får inte.

Idag har varit en ganska bra dag. Jag gick en promenad idag! Det var underbart, så svettig som jag var efter den promenaden har jag nog inte varit sedan mitt sista träningspass 3 oktober, om man bortser från vissa mardrömmar då, i vilket fall som helst var det väldigt längesedan jag orkade gå en promenad. Därför kändes det lite av en seger att i alla fall orka gå runt hotellet idag, det kommer bara bli jobbigare och jobbigare, men de dagar jag känner att jag orkar skall jag verkligen försöka gå lite. Det hjälper mot de mesta.
Trots att jag kan känna hur hjärnan är helt slutarbetade efter alla mattetal så fungerar den åtminstone tillräckligt för att förstå att det är dags för sängen nu! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Caroline Andréasson

Japp vi siktar på att åka till prag i augusti, cupen i maj elller när den nu var finna inte kvar den är i augusti nu.. Det är ju bra för dig så får du va fit for fight till den cupen, det kan du ha som ett mål - d¨å skall vi se den gamla johanna på plan! ha det bra. massa pussar god jul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback